Catre cititori

Acest blog este despre schimbarea Romaniei.Va propun sa incepeti prin a citi "Scrisoare catre liceeni" a lui Tudor Chirila.

marți, 19 ianuarie 2010

Raspuns la provocarea lui Tudor Chirila

Cu ceva timp in urma ,Tudor a inceput "Cruciada Culturii".
Ma bucur sa vad ca sunt oameni ce doresc o Romanie evoluata din punct de vedere al culturii si al modelelor,in general,pentru ca adevarate modele sunt persoanele ce au realizat ceva pe plan international intr-un anumit domeniu,nu numai sport ,ci si in teatru,televiziune,muzica,medicina si lista poate continua...
Asadar eu pe blogul meu imi doresc sa arat tinerilor ca poti fi recunoscut pe plan international nu numai prin faptul ca ai niste bani si crezi ca esti Dumnezeu pe pamant,ci prin munca proprie.
Voi incepe ,deci,sa postez in fiecare zi o alta personalitate,din Romania in special,dar si din alte parti ale lumii,cu ceea ce a realizat persoana respectiva pe plan profesional.
Nu stiu daca este ceea ce si-a dorit Tudor,dar eu nu sunt asa cunoscut cum este el sau altii.
Primul meu model va fi din sport.
Vom vedea...

Un comentariu:

  1. Ma bucur sa vad pe cineva implicat in a construi.
    Eu ramin cu deformartea din tinerete, de a nega, a contesta si am spus mereu, dupa mine vor veni altii sa construiasca. Sunt sceptic ca va iesi ceva, dar cita vreme se foloseste influenta lui TC pe care o are asupra tinerilor, spre o directie buna totul e laudabil. Eu ramin la ale mele trebuie demolat intii ca apoi sa construiesti.Ma bucur ca te implici si nu as vrea sa te superi pe suspiciunile mele. Chiar o sa comentez mai des.

    RăspundețiȘtergere