Catre cititori

Acest blog este despre schimbarea Romaniei.Va propun sa incepeti prin a citi "Scrisoare catre liceeni" a lui Tudor Chirila.

duminică, 10 ianuarie 2010

Preludiu....

In aceasta prima postare vreau sa va fac cunostinta cu mine.Sunt un baiat in varsta de 19 ani si doresp prin intermediul blogului meu sa ofer oamenilor, din Romania in special,o alta perspectiva alumii,diferita de mizeria din Romania.
Eu acum sunt in Anglia,ajuns in urma cu 3 luni,datorita greutatilor din tara.Aici am reusit sa ma inscriu la un colegiu,si o duc din ce in ce mai bine.
Poate alta data voi posta si niste poze din orasul in care ma aflu.
Pana data viitoare va doresc sa aveti zile din ce in ce mai bune.

2 comentarii:

  1. @ruhtra,după întâlnirea de la România tăcută, am făcut astăzi şi eu un blog pentru România surdă.
    E drept, că iritat, am testat în decembrie şi altă modalitate: youtube (mă găseşti dacă tastezi acuvio).
    Multă baftă. Te voi mai vizita.

    RăspundețiȘtergere