Catre cititori

Acest blog este despre schimbarea Romaniei.Va propun sa incepeti prin a citi "Scrisoare catre liceeni" a lui Tudor Chirila.

duminică, 10 ianuarie 2010

Modele

In acest post doresc sa schimb unele valori pe care le au din ce in ce mai multi tineri de prin Romania.
Asadar,vreau sa am o discutie cu voi despre modele voastre in viata si ce anume va face sa ii considerati modele. Pentru mine nu exista un model clar ,dar stiu ce mi-as dori de la cei pe care ii respect si consider ca ma pot ajuta in modelarea mea:de la Mircea Badea as vrea sa am curajul si determinarea de care da dovada in tot ceea ce face,de la Bendeac as vrea sa am carisma , de la aceea persoana pe care o promoveaza Mircea pe blogul sau as vrea sa am darul scrieri.
In ultima vreme,in Romania s-a implantat in subconstientul colectiv ca la televiziuni nu se pot face ratinguri decat daca sunt promovate niste personaje de-a dreptul hidoase(Guta,Salam,Vijelie,oare pot avea si ei nume normale?), in timp ce adevaratele valori ca marii actori(Piersic,Caragiu,Amza Pelea,Jean Constantin,Draga Olteanu si lista poate continua la nesfarsit),ca preotul acela care avea in grija sa 1400 de suflete,cantaretii de valoare care pot canta foarte bine fara a face playback(Angela Similea,Mirabela Dauer,Mihai Traistariu,Marcel Pavel,Cotabita s.a.)sunt lasati deoparte.
De exemplu ma uitam la emisiunea lui Mihai Gadea si ma ingrozeam de ceea ce auzeam.Cum frate sa fie manelisti intr-un top 10 al modelelor?Cei care au raspuns la sondajul respectiv,oare stiau ce-i ala model?Oare stiu cum arata o scoala pe dinauntru?
Astept parerile voastre in legatura cu modele voastre in viata si motivele pentru care va sunt modele.
Pana data viitoare va salut si sa auzim numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu